Selamat Datang ke Blog Dairi Anak Kampung

Kedatangan anda semua amatlah dihargai,semoga ini menjadi pembakar semangat saya untuk terus menjadikan blog ini lebih menarik,berilmu dan dapat mengeratkan silaturahim antara kita

Saturday, May 22, 2010

Gambar NCC

Nie beberapa gambar sepanjang duk set up kat jb ari tu....


gambar yg atas nie Chief kami...CikPuan MIZA...
tapi dlm gambar nie ashraf lah yg semyum paling manis kut hahahahahh...








hahah nie pulak cecair ajaib....hmmm camner lah boleh ade kat sini ..
pelik jugak aku...cecair nie kalau kita sembur kat cermin...cermin tu akan ilang
tah kemana..heheheh

















ape pendapat ko org mengenai gambar nie......hmmmmmm














hmm nie gambar masa lunch kat pizza hut...anil senyum gatai hahahahhah













gambar nie plak anil dgn gaya mendada...hehehhe















hahha nie nasik lemak johor....laen rasanya...heheheh nak tau rasa camner kena gie
johor lah..














haaaa... yg masa tgh pack barang2 utk player2...semua buat rajin jer....














nie dia ashraf a.k.a anil.... org kuat di training dept..
tanpa anil semua event akan nampak suram dah kelam...heheh

aku panggil anil...pasal GM training pun panggil dia anil...kuat kabel dia nie....













nie anil tgh uli capati..utk lunch .....hebat dia nie....
















gift utk player2....mana tau kut2 ade yg kalah tak menang...atleast dapat jugak
yg nie...











aku rasa nie jer lah gambar yg sempat aku ambik..yg laen tu..bz....tak sempat nak ambik....

ok ler chowwwww

1 comment: